Zwrot i wymiana
W A-Hjort zawsze masz do dyspozycji 60-dniowa polityka pełnych zwrotów gdzie można zwrócić lub wymienić biżuterię.
Zwrot biżuterii jest łatwy i prosty. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa jednak klient.
W przypadku zwrotów możesz skorzystać z naszego przewodnika poniżej:
Umieść biżuterię w oryginalnym pudełku.
Biżuterię należy bezpiecznie zapakować - na przykład w kartonowe pudełko, kopertę bąbelkową lub inne opakowanie ochronne.
Dołącz imię i nazwisko kupującego, dowód dostawy lub numer zamówienia.
Wyraźnie zaznacz, czy biżuteria powinna wymieniane, uznawane lub traktowane jako reklamacja.
Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej automatycznie zwrócimy pieniądze na kartę płatniczą używaną podczas zakupu lub wymienimy biżuterię na inną, zgodnie z informacją zawartą w zgłoszeniu zwrotu.
Etykieta zwrotna
Zalecamy skorzystanie z naszego portalu zwrotów, gdzie można łatwo kupić ubezpieczoną etykietę zwrotną z funkcją śledzenia: Link do portalu zwrotnego.
Zachęcamy również do samodzielnego zakupu etykiety zwrotnej w najbliższym punkcie wysyłkowym. Należy jednak pamiętać, że to na użytkowniku zawsze spoczywa odpowiedzialność za zapewnienie, że przesyłka dotrze do nas bezpiecznie.
Adres zwrotny:
A-Hjort ApS
Buchwaldsgade 15B
5000 Odense C
Danmark
Wymiana
Jeśli chcesz wymienić biżuterię, możesz to zrobić:
W przesyłce zwrotnej należy podać wybrany produkt, kolor lub rozmiar (a także dane do wysyłki).
Wybierz kupon, który wysyłamy pocztą elektroniczną i który można łatwo wykorzystać w sklepie.
Oczywiście możesz również po prostu zamówić nową biżuterię online i zwrócić istniejące zamówienie.
Elastyczne zwroty prezentów
W przypadku zakupu biżuterii jako prezentu (np. urodzinowego, okolicznościowego lub bożonarodzeniowego) możemy przedłużyć termin zwrotu. Wystarczy wpisać żądaną datę w polu komentarzy przy kasie.
Jeśli termin zwrotu zostanie przekroczony, zawsze oceniamy każdy przypadek indywidualnie i staramy się znaleźć rozwiązanie - w granicach rozsądku.