Jak robić zakupy w A-Hjort
Od pierwszego kliknięcia na A-Hjort do otrzymania zamówienia, chcemy, aby było to tak łatwe, proste i smaczne, jak to tylko możliwe.
Sklep internetowy jest zawsze otwarty i możesz robić zakupy, kiedy tylko chcesz. Po złożeniu zamówienia zawsze otrzymasz potwierdzenie otrzymania zamówienia pocztą elektroniczną wkrótce po złożeniu zamówienia. Potwierdzenie jest powiadomieniem o otrzymaniu zamówienia.
Zamówienie zostanie przetworzone w ciągu kilku dni roboczych.
Po przetworzeniu i zapakowaniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie e-mailem, że zamówienie zostało przetworzone oraz link do śledzenia przesyłki. Następnie Klarna wyśle fakturę. Paczka zostanie następnie przekazana naszemu partnerowi spedycyjnemu (GLS lub Bring), a Ty możesz spodziewać się otrzymania towaru 1-2 dni później. Oczywiście paczkę można również odebrać osobiście pod naszym adresem w Odense C.
We wszystkich transakcjach A-Hjort zastrzega sobie prawo do zastrzeżeń w przypadku błędów cenowych, błędów pisarskich, wyprzedanych lub wycofanych produktów, podejrzenia oszustwa i siły wyższej. Jeśli którykolwiek z wyżej wymienionych warunków ma zastosowanie, zastrzegamy sobie prawo do anulowania transakcji w całości lub w części. Jeśli pojawią się jakiekolwiek problemy związane z zamówieniem, oczywiście skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe, aby je rozwiązać.